بازاریابی در ورزش
نام فایل:کتاب بازاریابی در ورزش
نوع: pdf
توضیحات: این کتاب دارای 139 ص می باشد. معرفی کتاب راهنمای بازاریابی در ورزش
راهنماى بازاریابى در ورزش: مدیریت استراتژیک در ورزش، ویژه مدیران باشگاهها
این راهنما به عنوان مجموعهاى از نکات مفید و دستورالعملهایى براى افزایش درآمد فدراسیونها، هیئتها، زورخانهها یا باشگاههاى ورزشى تدوین شده است.
بسیارى از باشگاهها بدون کمک مالى قادر به ادامه حیات نیستند. براى تضمین آیندهاى روشن و موفق براى باشگاه خود باید «زبان درآمدزایى» را بدانید. هدف این راهنما ارائه بسیارى از قواعد ضرورى و نکات مفید براى تقویت توان درآمدزایى باشگاه شمااست.
بیشتر باشگاهها نیاز به یافتن منابع مالى اضافه دارند و با شرایط دشوارى روبهرو هستند. رقابت براى پول از هر زمان دیگرى فشردهتر شده است. دیگر نمىتوان به امید سرازیر شدن پول نشست. باشگاهها باید به تدوین سیاست درآمدزایى خود بپردازند، سیاستى در جهت متقاعد کردن تأمینکنندگان منابع مالى یعنى مردم، حمایتکنندگان مالى (اسپانسرها) و مؤسساتى که پولهاى اهدایى را هدایت مىکنند. آنها باید بدانند که سازمان شما سازمانى کارآمد و با ارزش است که از منابع مالى خود عاقلانه بهرهبردارى مىکند. در این راستا باید باشگاه را همانند یک کالاى تولیدى به علاقمند عرضه کرد.
فهرست مطالب
پیشگفتار
مقدمه
فصل 1: راهنماى بازاریابى در ورزش
برنامهریزى
نمونه و تجربهاى از کشور استرالیا
سپردهگذارىهاى انساندوستانه
اعانات
نتیجهگیرى
منابع براى مطالعه بیشتر
فصل 2: بازاریابى در ورزش بانوان و چالشها
چکیده
بازاریابى در ورزش بانوان و چالشها
حمایتهاى مالى
زمینه کار
آمادهسازى پیشنهاد براى حمایت مالى
ارائه پیشنهادهاى حمایت مالى
حفظ حمایت مالى
اعانات
اصول ارائه تقاضانامه براى اعانات
اشارات مفید
نتیجهگیرى
فصل 3: تبین ورزش به عنوان یک صنعت جامع
ورزش به عنوان کسب و کار
صنعت ورزش
برنامه بازاریابى المپیک
اثر جهانى شدن بر ورزش
تعریف صنعت ورزش
طبقهبندى صنعت ورزش
بخش عملکردى ورزش
بخش تولیدات ورزشى
بخش توسعه و گسترش ورزش
حرفههاى ورزشى در صنعت ورزش
بخش عملکرد ورزشى
بخش فرآوردههاى ورزشى
بخش توسعه و گسترش ورزش
وسایل ارتباط جمعى
ارتقاى حرفههاى ورزشى
فرصتهاى شغلى آینده مدیران ورزشى
نمونههاى دیگر امکانات تفریحى براى آینده
چالشهاى شغلى آینده فراروى مدیران ورزشى
مسؤولیت اجتماعى
جمع بندى
فصل 4: مدیریت استراتژیک در ورزش ویژه مدیران
باشگاهها
علم مدیریت چیست؟
هنر مدیریت چیست؟
نظام باشگاهدارى چیست؟
نگرش استراتژیک یا راهبردى چیست؟
موضوعات راهبردى و یا استراتژیک چیست؟
فرآیند مدیریت راهبردى چیست؟
طراحى، برنامهریزى و کنترل تدارکات رویدادهاى ورزشى
چک لیست موارد تدارکاتى جهت رویدادهاى ورزشى
واژهنامه
کلمات کلیدی: دانلود کتاب راهنمای بازاریابی در ورزش مدیریت بازاریابی ورزشی اثر سارا کشکر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی ~سارا کشکر، فرشاد تجاری دانلود کتاب بازاریابی فرهنگی،ورزشی اثر علیرضا عزیزی کتاب بازاریابی ورزش و رویداد نوشته نایگل پوپ ، پوپ مبانی بازاریابی ورزشی کتاب بازاریابی ورزشی: دیدگاهی استراتژیک [چ1] کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [چ3] ای از ﮐﺘﺎب ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ورزﺷﯽ ﺧﻼﺻﻪ بازاریابی ورزشی تصاویر برای کتاب بازاریابی در ورزش مدیریت بازاریابی ورزشی: کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی کتاب استراتژی بازاریابی ورزشی دانلود کتاب بازاریابی ورزش و رویداد خلاصه کتاب: مدیریت بازاریابی ورزشی بازاریابی ورزش مشخصات، قیمت و خرید کتاب استراتژی بازاریابی ورزشی کتاب بازاریابی جهانی در ورزش (اصول و دیدگاه ها) چاپ شد کتاب استراتژی بازاریابی ورزشی کتابی درباره «بازاریابی ورزشی» منتشر شد ارشد فراگیر پیام نور مدیریت ورزشی شیوه های بازاریابی و مشارکت بخش خصوصی در ورزش کتاب راهنمای بازاریابی در ورزش (112) اثر امیر حسینی کتاب بازاریابی ورزش های تیمی منتشر شد تناسب حوزة نشر کتاب های ورزشی با انتظارات نقش حامیان و شرکا در بازاریابی ورزشی بازاریابی ورزشی ایبنا دانلود کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی بازاریابی ورزشی جستجو: بازاریابی باشگاه های ورزشی رونمایی کتاب«بازاریابی ورزشی» در آکادمی المپیک چاپ کتاب بازاریابی جهانی در ورزش،اصول و دیدگا ها مبانی بازاریابی ورزش کتاب استراتژی بازاریابی ورزشی انتشارات حتمی اصول و مبانی مدیریت در بازاریابی ورزشی پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی (تمامی فصول) – استراتژی بازاریابی ورزشی بازاریابی بین المللی ورزشی مدیریت بازاریابی در ورزش کتاب استراتژی بازاریابی بازاریابی ورزشی بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها 2 بازاریابی ورزشی بازاریابی رابطه مند در ورزش منتشر شد/ کتاب بازاریابی ورزشی دیدگاه استراتژیک تالیف دو کتاب دانشگاهی توسط استادان مدیریت ورزشی مدیریت بازاریابی جهانی در ورزش خرید کتاب زمینه بازاریابی ورزشی بازاریابی ورزشی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی معرفی کتاب: بازاریابی و زندگی با فروش کتاب: بازاریابی ورزشی انتشار کتاب بازاریابی ورزشی (یک نگاه راهبردی) – دکتر بازاریابی ورزش و رویداد کتاب بازاریابی ورزش و رویداد:نایگل پوپ،دوگ تورکو،دکتر کتاب بازاریابی و زندگی با ورزش بازاریابی ورزشی بهرام رنجبریان و محمد غفاری کتاب بازاریابی و زندگی با ورزش(بازاریابی) نقش حامیان و شرکاء در بازاریابی ورزشی بازاریابی ورزشی مهرداد حسن زاده مدیریت بازاریابی در ورزش کتاب استراتژی بازاریابی مدیریت بازاریابی ورزشی (پیام نور/فراهانی/2221) کتاب کمک آموزشی ارشد فراگیر مدیریت بازاریابی در ورزش معرفی ۲۰ کتاب مفید در زمینه مدیریت بازاریابی نوین خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی بازاریابی ورزشی و جزئیات آن کتاب بازاریابی ورزشی تناسب حوزة نشر کتاب های ورزشی با انتظارات مخاطبان با خلاصه کتاب: بازاریابی و مدیریت بازار مولفین و مترجمین مدیریت بازاریابی ورزشی، فراهانی ، قربانی قهفرخی، پیام نور (PDF) بازاریابی عصبی در ورزش مدیریت بازاریابی ورزشی فروشگاه اینترنتی دنیای کتاب قم. توسعه برنامه های موفق کتاب پرسشنامه های کاربردی مدیریت بازاریابی ورزشی کتاب بازاریابی ورزشی انتشارات دانشگاه الزهرا کتاب کتاب استراتژی بازاریابی ورزشی موانع بهره گیری از کتاب الکترونیک در حوزه ورزش برنامه تحلیل محتوای عناوین و موضوعات کتاب های تربیت بدنی و ورزش کتاب های ورزشی قهرمان زاده کتاب شیوه های بازاریابی و مشارکت بخش خصوصی در ورزش کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی، ارزیابی روند بازاریابی کتابهای ورزشی از منظر ناشران و سه عنوان کتاب با موضوع حوزه های ورزشی و مهارتی در اردبیل کتاب بازار خدمات اینترنتی ورزشی چاپ کتاب اصول مدیریت اجرایی در ورزش خرید کتاب توسعه برنامه های موفق بازاریابی ورزشی اثر محمد کتاب بازاریابی ورزشی بهرام رنجبریان کتاب رایگان صفر تا صد بازاریابی برای همه pdf استراتژی بازاریابی ورزشی تناسب حوزه نشر کتب ورزش و تربیت بدنی با نیازهای خلاصه کتاب: مدیریت بازاریابی ورزشی تالیف دکتر محرم زاده مقاله بررسی مهارتهای بازاریابی در ورزش و چالشهای پیش رو بازاریابی و نقش تبلیغات در صنعت ورزش منابع آزمون دکتری رشته مدیریت ورزشی کتابها – دکتر سید مرتضی عظیم زاده ﺑﻪ ﻧﺎم ﺧﺪا 94 خرید کتاب تئوری و عمل در بازاریابی ورزشی پیشرفته کتاب بازاریابی و زندگی با ورزش، پرویز درگی منابع و برنامه درسی کارشناسى ارشد رشته مدیریت بازاریابی