فروشگاه دانلود پروژه و تحقیق

فروشگاه دانلود پروژه و تحقیق آماده

فروشگاه دانلود پروژه و تحقیق

فروشگاه دانلود پروژه و تحقیق آماده

دانلود تحقیق بیوشیمی

» :: دانلود تحقیق بیوشیمی 

 دانلود تحقیق بیوشیمی

نام فایل:دانلود تحقیق بیوشیمی

نوع فایل :ورد

قیمت اصلی:  10000 تومان
قیمت در فروشگاه ما فقط:  2000 تومان

تهییه شده در: RUBIXFILE.ZEPO.IR

توضیحات محصول:(بخشی از محتوای این فایل)

بیوشیمی

بیوشیمی علمی است که درباره ترکیبات و واکنشهای شیمیایی در موجودات زنده بحث می‌کند.

دید کلی

اساس شیمیایی بسیاری از واکنشها در موجودات زنده شناخته شده استکشف ساختمان دو رشته‌ای دزاکسی ریبونوکلئیک اسید (DNA) ، جزئیات سنتز پروتئین ازژنها ، مشخص شدن ساختمان سه بعدی و مکانیسم فعالیت بسیاری از مولکولهای پروتئینی ، روشن شدن چرخه‌های مرکزی متابولیسم وابسته بهم و مکانیسمهای تبدیل انرژی و گسترش تکنولوژی Recombinant DNA (نوترکیبی DNA) از دستاوردهای برجسته بیوشیمی هستند. امروزه مشخص شده که الگو و اساس مولکولی باعث تنوع موجودات زنده شده است.تمامی ارگانیسمها از باکتریها مانند اشرشیاکلی تا انسان ، از واحدهای ساختمانی یکسانی که به صورت ماکرومولکولها تجمع می‌یابند، تشکیل یافته‌اندانتقال اطلاعات ژنتیکی از DNA به ریبونوکلئیک اسید )(RNAو پروتئین در تمامی ارگانیسمها به صورت یکسان صورت می‌گیردآدنوزین تری فسفات (ATP) ، فرم عمومی انرژی در سیستمهای بیولوژیکی ، از راههای مشابهی در تمامی جانداران تولید می‌شود.

تاثیر بیوشیمی در کلینیک

مکانیسمهای مولکولی بسیاری از بیماریها ، از قبیل بیماری کم خونی و اختلالات ارثی متابولیسم ، مشخص شده است. اندازه گیری فعالیت آنزیمها در تشخیص کلینیکی ضروری می‌باشد. برای مثال ، سطح بعضی از آنزیمها در سرم نشانگر این است که آیا بیمار اخیرا سکته قلبی کرده است یا نه؟بررسی DNAدر تشخیص ناهنجاریهای ژنتیکی ، بیماریهای عفونی و سرطانها نقش مهمی ایفا می کند. سوشهای باکتریایی حاوی DNAنوترکیب که توسط مهندسی ژنتیک ایجاد شده است، امکان تولید پروتئینهایی مانندانسولین و هورمون رشد را فراهم کرده است. به علاوه ، بیوشیمی اساس علایم داروهای جدید خواهد بوددر کشاورزی نیز از تکنولوژی DNA نوترکیب برای تغییرات ژنتیکی روی ارگانیسمها استفاده می‌شود.گسترش سریع علم و تکنولوژی بیوشیمی در سالهای اخیر ، محققین را قادر ساخته که به بسیاری از سوالات و اشکالات اساسی در مورد بیولوژی و علم پزشکی جواب بدهند. چگونه یک تخم حاصل از لقاح گامتهای نر و ماده به سلولهای عضلانی ، مغز و کبدتبدیل می‌شود؟ به چه صورت سلولها با همدیگر به صورت یک اندام پیچیده درمی‌آیند؟ چگونه رشد سلولها کنترل می‌شود؟ علت سرطان چیست؟ مکانیسم حافظهکدام است؟ اساس مولکولی اسکیزوفرنی چیست؟ از مزایای این فایل , کم حجم بودن آن است , بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.
این فایل به صورت فایل ورد با فرمت .doc بوده و کاملا قابل ویرایش می باشد.
توجه کنید که این فایل هم با برنامه آفیس ورد 2003 و ورژن های بالاتر از آن بلکه با تمام واژه پردازها نظیر اوپن آفیس,لایبر آفیس ,آفیس اورگ و گوگل پرزنتیشن نیز قابل اجراست. پایین ترین قیمت در میان تمام سایت های اینترنتی.
خرید و دانلود این فایل را به تمامی علاقمندان پیشنهاد می کنیم.

قیمت اصلی:  10000 تومان

قیمت در فروشگاه ما فقط2000  تومان

 خرید فایل بیوشیمی,دانلود فایل کارآموزی بیوشیمی,دانلود فایل پی ی اف بیوشیمی,دانلود فایل اتوکد بیوشیمی,خرید فایل اکسل بیوشیمی,خرید فایل لایه باز کارت ویزیت بیوشیمی,خرید فایل کتاب بیوشیمی,خرید شیپ فایل بیوشیمی,خرید فایل دانلود بیوشیمی,خرید فایل پی اس دی بیوشیمی,خرید فایل بیوشیمی,دانلود فایل کارآموزی بیوشیمی,دانلود فایل پی ی اف بیوشیمی,دانلود فایل اتوکد بیوشیمی,خرید فایل اکسل بیوشیمی,خرید فایل لایه باز کارت ویزیت بیوشیمی,خرید فایل کتاب بیوشیمی,خرید شیپ فایل بیوشیمی,خرید فایل دانلود بیوشیمی,خرید فایل پی اس دی بیوشیمی,

 

خرید و دانلود محصول

1396/02/10


خرید فایل بیوشیمی , دانلود فایل کارآموزی بیوشیمی , دانلود فایل پی ی اف بیوشیمی , دانلود فایل اتوکد بیوشیمی , خرید فایل اکسل بیوشیمی ,خرید فایل لایه باز کارت ویزیت بیوشیمی , خرید فایل کتاب بیوشیمی , خرید شیپ فایل بیوشیمی , خرید فایل دانلود بیوشیمی , خرید فایل پی اس دی بیوش

دانلود تحقیق عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران

» :: دانلود تحقیق عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران 

 دانلود تحقیق عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران

نام فایل:دانلود تحقیق عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران

نوع فایل :ورد

قیمت اصلی:  10000 تومان
قیمت در فروشگاه ما فقط:  5000 تومان

تهییه شده در: RUBIXFILE.ZEPO.IR

توضیحات محصول:(بخشی از محتوای این فایل)

مطالعه حاضر در پی یافتن عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران است. این مسئله نه تنها مشکل فردی و خانوادگی بلکه معضل اجتماعی است چرا که زمینه ساز انواع جرایم و انحرافات اجتماعی نظیر فحشاء -اعتیاد- قاچاق مواد مخدر- سرقت – شیوع بیماری های مقاربتی و...این درحالی مطرح است که براساس گزارش سازمان جهانی بهداشت سالانه بیش از 1 میلیون نوجوان 13 تا 19 ساله از خانه فرار میکنند(محمدخانی 1386 : 20).در ایران نیز تعداد کودکان فراری به گونه ای نگران کننده در حال افزایش است به طوری که آمار آن در سال 1378 نسبت به سال 1365 حدودا 2 برابر شده است. فرار کودکان از منزل به عنوان مکانیسمی دفاعی با خود به خیابان پناه می برد که ( کارل هورنای ) آن را نوعی تضاد درون فردی می داند. ( سو) نیز بر شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت یافتن اوقات فراغت بیشتر تاکید دارد. ( هاروکس ) رشد انحراف را در سختگیری های بیجا و غیر منطقی بزگسالان و (ونلاکول) میل به رهایی از قیود خانواده و (زائدوشسترم) هم تمایل به فرار را زیر فشارهای خانوادگی و اجتماعی جستجو میکنند( همان:25) پژوش های مرتبط با موضوع نیز بر اثر سوء رفتار والدین، نوع رابطه پدر ،اختلاف شدید و درگیری بین اعضاء، طلاق، متارکه، وجود ناپدری و نامادری ،فقر فرهنگی، بیسوادی و اعتیاد به عنوان عوامل برانگیزاننده نیل به فرار تاکید داشته اند. در این پژوهش به عوامل مختلف خانوادگی نظیر سرپرستی والدین، آزار جسمانی و جنسی ،تبعیض دختر و پسر ،وضعیت اقتصادی و اجتماعی و.... اشاره شده است.

تاریخچه شکل گیری جامعه شناسی انحرافات

اصطلاح بزهکاری رسماً در سال 1899 پس از تصویب اولین قانون بزهکاران جوان در آلینوس شیکاگو رسمیت یافت وتا قبل از تصویب این قانون یعنی سال 1899 جوانان و بزرگسالان مجرم در یک مجموعه قرار می گرفتند. چون در جوامع بدوی  و ایستا انحراف و بزهکاری و جرم در یک معنی بوده و در کل به معنای رفتاری بود که از آداب و رسوم و ضوابط جامعه تخلف داشت. از همین روی هر نوع مجازات اعم از اصلاح و بازپروری برای همه یکسان بود. اما با افزایش میزان انحرافات اجتماعی وبا مطالعات تجربی انجام شده متخصصین به این نتیجه رسیدند که قراردادن مجازات یکسان برای قشرهای مختلف سنی امر مناسبی نیست، به همین جهت پیشنهاد گردید که به جای طبقه بندی مجازات ها برحسب نوع جرایم این طبقه بندی برحسب سن منحرفان و بزرگسالان صورت گیرد  و بیشتر جنبه بازپروری بزههکار، توان بخشی، حمایتی و ارشادی داشته و افراد در مراکز بازپروری نگهداری  و تحت مراقبت مددکاران اجتماعی باشند.

با پیدایش جامعه شناسی انحرافات، انحراف اجتماعی بر حسب سن افرادی که مرتکب رفتار انحرافی می شوند در دو مقوله مجزا تحت عنوان جرم و بزهکاری طبقه بندی شد .علت این طبقه بندی رسیدن به سن قانونی بود. از همین روی به رفتار انحرافی نوجوانانی که به سن قانونی نرسیده اند، بزهکاری می گویند و نوجوانان مرتکب را بزهکار می نامند. البته رفتار بزهکار را نه طیف وسیعی از انحرافات اجتماعی را دربرمیگیرد( جونز و همکاران ،1995 به نقل از صدیق سروستانی ،1383 : 21).

تعاریف مربوط به انحراف در جامعه شناسی

گسن معتقد است که در جامعه شناسی انحراف به مجموع رفتارهایی که با هنجارهای اجتماعی در عین اعتبار و اجرا مطابقت ندار اطلاق می گردد که این امر در گروه اجتماعی موجب بروز واکنش های متنوعی می گردد که نظارت اجتماعی خوانده می شود.( گسن ،1988 :48 به نقل از روزبهانی ، 1378).

کلینارد نیز معتقد است که اصطلاح انحراف باید به شرایطی اطلاق شود که انسان برخلاف مسیر مورد قبول جامعه رفتار کند تا حدی که جامعه توان تحمل آن را نداشته باشد. آشکارترین شکل های انحراف جنایت و بزه است( همان).

پیکا معتقد است که بزهکار به فردی اطلاق می گردد که اعمالی خلاف قانون یا موازین مذهبی یک جامعه انجام دهد. با توجه به اینکه احکام در جوامع مختلف متفاوت است فرد مختلف در یک جامعه ممکن است که در جامعه دیگر مختلف محسوب نگردد( مشکاتی ها، 1381 :4).

در ایران بزهکاری به کل جرایمی اطلاق می شود که درصورت ارتکاب به موجب قوانین قصاص، دیات، حدود و تعزیرات، دارای مجازات هستند.( همان)


ویژگی های فردی ، خانوادگی، اجتماعی فراریان

تمایل به فرار در مورد نوجوانها به خصوص افراد 12 تا 20 سال امری جدی تر و قوی تر به نظر می رسد، فرار از خانه برای نوجوانان و جوانان ، نتیجه یک مسئله غامض می باشد.

فرار در لغت به معنای گریختن و گریز است. یعنی فرد محیطی را که در آن زندگی می کند به دلیل دست نیافتن به نیازها و خواسته های خود و همچنین به دلیل اینکه قادر به تغییر شرایط نامطلوب نمی باشد ترک می کند.( عباسی، 1382 :15) کانر در تعریف فرار می گوید: فرار به معنی ترک ارادی خانه یا محیط نظارت شده است و به منظور دوری از بعضی چیزها و یا یافتن برخی چیزهای دیگر صورت می گیرد. وی همچنین در ارتباط با فرد فراری می گوید: فرد فراری لزوما فرد مفقود نیست. چون مفقود کسی است که گم یا ربوده یا مجروح شده و یا برخلاف میلش جایی نگه داشته شده باشد. نوجوان فراری نوجوانی نیست که به هنگام شب پنهانی از خانه خارج شود تا با دوستانش باشد.( کانر، 2001: 1).

در عموم مباحث و دیدگاههای مطرح شده فرار نوعی مکانیسم دفاعی و یا واکنش جبرانی تسلی بخشی تلقی شده که فرد برای نجات و رهایی از رنجها به این عمل تن می دهد. این رفتار در زمره اختلالات رفتاری است که در ارتباط با واکنشهای سازگارانه به صورت اشفته خود را نشان می دهد و باعث برانگیختن و تحریک افراد به خروج از محیط نظم و انظباط می گردد.

ژاک بورسا فرار را مکانیسمی در جهت یافتن مجال اثبات وجود می داند. برای فردی که در خانه چنین امکاناتی را نداشته است.( اقلیما، 1380 : 142 – 143).

از مزایای این فایل , کم حجم بودن آن است , بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.
این فایل به صورت فایل ورد با فرمت .doc بوده و کاملا قابل ویرایش می باشد.
توجه کنید که این فایل هم با برنامه آفیس ورد 2003 و ورژن های بالاتر از آن بلکه با تمام واژه پردازها نظیر اوپن آفیس,لایبر آفیس ,آفیس اورگ و گوگل پرزنتیشن نیز قابل اجراست. پایین ترین قیمت در میان تمام سایت های اینترنتی.
خرید و دانلود این فایل را به تمامی علاقمندان پیشنهاد می کنیم.

قیمت اصلی:  10000 تومان

قیمت در فروشگاه ما فقط5000  تومان

 خرید فایل  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,دانلود فایل کارآموزی  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,دانلود فایل پی ی اف  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,دانلود فایل اتوکد  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,خرید فایل اکسل  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,خرید فایل لایه باز کارت ویزیت  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,خرید فایل کتاب  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,خرید شیپ فایل  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,خرید فایل دانلود  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,خرید فایل پی اس دی  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,خرید فایل  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,دانلود فایل کارآموزی  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,دانلود فایل پی ی اف  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,دانلود فایل اتوکد  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,خرید فایل اکسل  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,خرید فایل لایه باز کارت ویزیت  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,خرید فایل کتاب  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,خرید شیپ فایل  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,خرید فایل دانلود  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,خرید فایل پی اس دی  عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران,

 

خرید و دانلود محصول

1396/02/10


خرید فایل عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران , دانلود فایل کارآموزی عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران , دانلود فایل پی ی اف عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران , دانلود فایل اتوکد عوامل خانوادگی موثر بر فرار دختران , خرید فایل اکسل عوامل خانوادگی موثر بر فرا

دانلود تحقیق مطلوبیت و رجحان

» :: دانلود تحقیق مطلوبیت و رجحان 
ر

 دانلود تحقیق مطلوبیت و رجحان

نام فایل:دانلود تحقیق مطلوبیت و رجحان

نوع فایل :ورد

قیمت اصلی:  10000 تومان
قیمت در فروشگاه ما فقط:  3000 تومان

تهییه شده در: RUBIXFILE.ZEPO.IR

توضیحات محصول:(بخشی از محتوای این فایل)


از مزایای این فایل , کم حجم بودن آن است , بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.
این فایل به صورت فایل ورد با فرمت .doc بوده و کاملا قابل ویرایش می باشد.
توجه کنید که این فایل هم با برنامه آفیس ورد 2003 و ورژن های بالاتر از آن بلکه با تمام واژه پردازها نظیر اوپن آفیس,لایبر آفیس ,آفیس اورگ و گوگل پرزنتیشن نیز قابل اجراست. پایین ترین قیمت در میان تمام سایت های اینترنتی.
خرید و دانلود این فایل را به تمامی علاقمندان پیشنهاد می کنیم.

قیمت اصلی:  10000 تومان

قیمت در فروشگاه ما فقط3000  تومان

 خرید فایل  مطلوبیت و رجحان,دانلود فایل کارآموزی  مطلوبیت و رجحان,دانلود فایل پی ی اف  مطلوبیت و رجحان,دانلود فایل اتوکد  مطلوبیت و رجحان,خرید فایل اکسل  مطلوبیت و رجحان,خرید فایل لایه باز کارت ویزیت  مطلوبیت و رجحان,خرید فایل کتاب  مطلوبیت و رجحان,خرید شیپ فایل  مطلوبیت و رجحان,خرید فایل دانلود  مطلوبیت و رجحان,خرید فایل پی اس دی  مطلوبیت و رجحان,خرید فایل  مطلوبیت و رجحان,دانلود فایل کارآموزی  مطلوبیت و رجحان,دانلود فایل پی ی اف  مطلوبیت و رجحان,دانلود فایل اتوکد  مطلوبیت و رجحان,خرید فایل اکسل  مطلوبیت و رجحان,خرید فایل لایه باز کارت ویزیت  مطلوبیت و رجحان,خرید فایل کتاب  مطلوبیت و رجحان,خرید شیپ فایل  مطلوبیت و رجحان,خرید فایل دانلود  مطلوبیت و رجحان,خرید فایل پی اس دی  مطلوبیت و رجحان,

 

خرید و دانلود محصول

1396/02/10
خرید فایل مطلوبیت و رجحان , دانلود فایل کارآموزی مطلوبیت و رجحان , دانلود فایل پی ی اف مطلوبیت و رجحان , دانلود فایل اتوکد مطلوبیت و رجحان , خرید فایل اکسل مطلوبیت و رجحان , خرید فایل لایه باز کارت ویزیت مطلوبیت و رجحان , خرید فایل کتاب مطلوبیت و رجحان , خرید شی

دانلود تحقیق کارخانه شهدآب ارومیه

» :: دانلود تحقیق کارخانه شهدآب ارومیه 

 دانلود تحقیق کارخانه شهدآب ارومیه

نام فایل:دانلود تحقیق کارخانه شهدآب ارومیه

نوع فایل :ورد

قیمت اصلی:  10000 تومان
قیمت در فروشگاه ما فقط:  3800 تومان

تهییه شده در: RUBIXFILE.ZEPO.IR

توضیحات محصول:(بخشی از محتوای این فایل)


از مزایای این فایل , کم حجم بودن آن است , بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.
این فایل به صورت فایل ورد با فرمت .doc بوده و کاملا قابل ویرایش می باشد.
توجه کنید که این فایل هم با برنامه آفیس ورد 2003 و ورژن های بالاتر از آن بلکه با تمام واژه پردازها نظیر اوپن آفیس,لایبر آفیس ,آفیس اورگ و گوگل پرزنتیشن نیز قابل اجراست. پایین ترین قیمت در میان تمام سایت های اینترنتی.
خرید و دانلود این فایل را به تمامی علاقمندان پیشنهاد می کنیم.

قیمت اصلی:  10000 تومان

قیمت در فروشگاه ما فقط3800  تومان

 خرید فایل کارخانه شهدآب ارومیه,دانلود فایل کارآموزی کارخانه شهدآب ارومیه,دانلود فایل پی ی اف کارخانه شهدآب ارومیه,دانلود فایل اتوکد کارخانه شهدآب ارومیه,خرید فایل اکسل کارخانه شهدآب ارومیه,خرید فایل لایه باز کارت ویزیت کارخانه شهدآب ارومیه,خرید فایل کتاب کارخانه شهدآب ارومیه,خرید شیپ فایل کارخانه شهدآب ارومیه,خرید فایل دانلود کارخانه شهدآب ارومیه,خرید فایل پی اس دی کارخانه شهدآب ارومیه,خرید فایل کارخانه شهدآب ارومیه,دانلود فایل کارآموزی کارخانه شهدآب ارومیه,دانلود فایل پی ی اف کارخانه شهدآب ارومیه,دانلود فایل اتوکد کارخانه شهدآب ارومیه,خرید فایل اکسل کارخانه شهدآب ارومیه,خرید فایل لایه باز کارت ویزیت کارخانه شهدآب ارومیه,خرید فایل کتاب کارخانه شهدآب ارومیه,خرید شیپ فایل کارخانه شهدآب ارومیه,خرید فایل دانلود کارخانه شهدآب ارومیه,خرید فایل پی اس دی کارخانه شهدآب ارومیه,

 

خرید و دانلود محصول

1396/02/10
خرید فایل کارخانه شهدآب ارومیه , دانلود فایل کارآموزی کارخانه شهدآب ارومیه , دانلود فایل پی ی اف کارخانه شهدآب ارومیه , دانلود فایل اتوکد کارخانه شهدآب ارومیه , خرید فایل اکسل کارخانه شهدآب ارومیه , خرید فایل لایه باز کارت ویزیت کارخانه شهدآب ارومیه , خرید فایل کتاب

دانلود تحقیق باکتری

» :: دانلود تحقیق باکتری 

 دانلود تحقیق باکتری

نام فایل:دانلود تحقیق باکتری

نوع فایل :ورد

قیمت اصلی:  10000 تومان
قیمت در فروشگاه ما فقط:  2000 تومان

تهییه شده در: RUBIXFILE.ZEPO.IR

توضیحات محصول:(بخشی از محتوای این فایل)

باکتریها

باکتریها گروهی از موجودات تک یاخته‌ای ذره بینی هستند که پوشش بیرونی نسبتا ضخیمی آنها را احاطه کرده است. این موجودات ساختار ساده‌ای دارند و به گروه پروکاریوتها تعلق دارند.

مقدمه

در عمل باکتریهایی که دارای خواص یکسانی باشند بندرت یافت می‌شوند،حتی باکتریهایی که از یک سلول منشا می‌گیرند ممکن است از نظر یک یا چند صفت با یکدیگر متفاوت باشند. این تفاوتها نتیجه تغییراتی است که به علتجهش ژنی یا موتاسیون در سلولهای باکتریایی پدید می‌آید. این باکتریهای تغییر یافته ، موتانت Mutant نامیده می‌شوند که از نظر بعضی از خواص نظیر ساختمان آنتی ‌ژن ، حساسیت در مقابل آنتی بیوتیکها و ... با سایر باکتریهای مشابه اختلاف دارند.سهولت تغییرپذیری در باکتریها مربوط به سرعت تقسیم آنهاست. زمان تقسیم یا مدت زمانی که برای تولید یک سلول جدید در باکتریها لازم است،حدود 2 دقیقه و در مورد انسان 20 سال است. مثلا یک سلول باکتری در مدت 18 ساعت 54 نسل بوجود می‌آورد. درحالیکه برای ایجاد همین تعداد نسل انسان بیش از 1000 سال زمان لازم است. پس جهش ژنی در باکتریها نسبت به موجودات عالی خیلی سریع و قابل ملاحظه است
از مزایای این فایل , کم حجم بودن آن است , بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.
این فایل به صورت فایل ورد با فرمت .doc بوده و کاملا قابل ویرایش می باشد.
توجه کنید که این فایل هم با برنامه آفیس ورد 2003 و ورژن های بالاتر از آن بلکه با تمام واژه پردازها نظیر اوپن آفیس,لایبر آفیس ,آفیس اورگ و گوگل پرزنتیشن نیز قابل اجراست. پایین ترین قیمت در میان تمام سایت های اینترنتی.
خرید و دانلود این فایل را به تمامی علاقمندان پیشنهاد می کنیم.

قیمت اصلی:  10000 تومان

قیمت در فروشگاه ما فقط2000  تومان

 

 خرید فایل باکتری,دانلود فایل کارآموزی باکتری,دانلود فایل پی ی اف باکتری,دانلود فایل اتوکد باکتری,خرید فایل اکسل باکتری,خرید فایل لایه باز کارت ویزیت باکتری,خرید فایل کتاب باکتری,خرید شیپ فایل باکتری,خرید فایل دانلود باکتری,خرید فایل پی اس دی باکتری,خرید فایل باکتری,دانلود فایل کارآموزی باکتری,دانلود فایل پی ی اف باکتری,دانلود فایل اتوکد باکتری,خرید فایل اکسل باکتری,خرید فایل لایه باز کارت ویزیت باکتری,خرید فایل کتاب باکتری,خرید شیپ فایل باکتری,خرید فایل دانلود باکتری,خرید فایل پی اس دی باکتری,

خرید و دانلود محصول

1396/02/10
خرید فایل باکتری , دانلود فایل کارآموزی باکتری , دانلود فایل پی ی اف باکتری , دانلود فایل اتوکد باکتری , خرید فایل اکسل باکتری , خرید فایل لایه باز کارت ویزیت باکتری , خرید فایل کتاب باکتری , خرید شیپ فایل باکتری , خرید فایل دانلود باکتری , خرید فایل پی اس دی باکتری , خرید ف