فروشگاه دانلود پروژه و تحقیق

فروشگاه دانلود پروژه و تحقیق آماده

فروشگاه دانلود پروژه و تحقیق

فروشگاه دانلود پروژه و تحقیق آماده

دانلود پاورپوینت نوشهرگرایی

دانلود پاورپوینت نوشهرگرایی

دانلود پاورپوینت نوشهرگرایی

پاورپوینت نوشهر گرایی

دانلود پاورپوینت نوشهر گرایی

نوشهر گرایی

پاورپوینت نوشهر گرایی

powerpoint New Urbanism

پاورپوینت نوشهر گرایی

 

این فایل حاوی پاورپوینت نوشهر گرایی می باشد که به صورت فرمت پاورپوینت در ۲۲ اسلاید و قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

پاورپوینت نوشهر گرایی

 

فهرست مطالب

◀ زمینه ی ظهور New Urbanism

◀ معرفی جنبش New Urbanism

◀ منشور New Urbanism

◀ راهکارهای پیشنهادی جنبش New Urbanism

◀ انتقادات وارد شده بر New Urbanism

 

زمینه ی ظهور New Urbanism

◀ تا ربع اول قرن بیستم، رشد شهرهای امریکا موزون و فشرده بود و در محلات آنها کاربریهای متنوعی وجود داشت.

 

◀ این الگوی سنتی، با ظهور فوردیسم و افزایش اتومبیل، و در پی آن معماری و شهرسازی مدرن و قوانین زونینگ، جای خود را به الگویی جدید از توسعه داد.

 

◀ الگوی جدید که به ویژه مربوط به سالهای پس از جنگ جهانی دوم است، با تفکیک شدید کاربریها، توسعه بیش از حد شهرها و حومه ها همراه گشت.

 

◀ توسعه ای که در کمتر از ۵۰ سال، حاصلی جز، زندگی اکثریت مردم امریکا، در حومه های خوابگاهی و خالی از روح نداشت.

 

معرفی جنبش New Urbanism

 

◀ در فردای دوران پرتشویش و مخرب رواج مدرنیسم در شهرسازی و در دهه ۱۹۸۰ تعداد زیادی از معماران و شهرسازان آمریکایی در ارتباط با فرسودگی و زوال مراکز شهری و افزایش توسعه مبتنی بر اتومبیل نگران و ناراضی بودند.

در سال های پایانی دهه ی ۱۹۸۰ و ابتدای دهه ۱۹۹۰ این نارضایتی منجر به ظهور نهضت نیو اربانیسم شد.

 

◀ نیو اربانیسم عکس العملی در مقابل توسعه ی بی رویه بوده و معتقد است که بازگشت به الگوی محلات سنتی برای ایجاد جوامع پایدار و کارآ لازم است.

 

◀ هدف نیو اربانیسم تغییر شکل در همه جوانب توسعه مکانی و اجتماعی می باشد.

بطوریکه اثرات کار آنها در منطقه و محله قابل شناسایی می باشد.

آنها در ارتباط با تمام سطوح برنامه ریزی شهری و منطقه ای و طراحی شهری از نحوه مکانیابی متروپلها در منطقه تا چگونگی طراحی واحدهای مسکونی صاحب نظر می باشند و الگوهای مناسب خود را ارایه می دهند.

 

پاورپوینت نوشهر گرایی


دانلود پاورپوینت نوزایی شهری

دانلود پاورپوینت نوزایی شهری

توضیحات محصول

 نوزایی شهری

در آوریل 1998  نخست وزیر بریتانیا از ریچارد راجرز به عنوان سرپرست، تشکیل گروه ویژه ی کار را خواستار شد .این گروه کار ویژه متشکل از 120 نفر از صاحبنظران علوم اجتماعی ،توسعه ی پایدار ،طراحی شهری ،مرمت و تجدید حیات شهری ماموریت یافت دلایل زوال شهری را شناسایی کرده و راه حلهایی را برای ارتقائ کیفیت شهر های امروز انگلستان تدوین کند.

اعضای اصلی این گروه 14 نفر بودند که به دلیل تخصص خود در موضوعات اصلی نوزایی شهری ، همپیوندی اجتماعی،توسعه پایدار،طراحی شهری و تجدید حیات شهری انتخاب شده بودند.

شهر بیش از هر چیز محل تلاقی مردم است .مکانی که بسیاری از نهادها را به عنوان بخشی از زندگی روزمره در خود جای داده است.هر قدر شهر را بیشتر پراکنده کنیم توان این نهادها را برای ایفای نقش وحدت بخش آنها کم کرده ایم. به رغم اینها نمونه های شهری موفقی مثل بارسلون و ...وجود دارند که نشان میدهند امکان تصاحب دوباره ی شهر هایمان وجود دارد.برای دستیابی به این موفقیت باید نیروهای محرکه ی تحولات قرن بیست و یکم را شناسایی کرد  که عبارتند از انقلاب فن آوری ،تهدیدهای اکولوژیک و تغییرشکل اجتماعی .

نو سازی شهری باید متکی به طراحی باشد اما برای پایدار ماندن آن لازم است این فرایند با توجه به زمینه ی اقتصادی و اجتماعی و ... شهر صورت گیرد.

در این بخش پاورپوینت نوزایی شهری در تامین مسکن در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. فایل حاضر شامل مباحث زیر می باشد:

  • شکل گیری
  • مقدمه
  • چشم انداز
  • معرفی اولین سند نوزایی شهری
  • پنج بخش اصلی نوزایی شهری
  • بخش اول-شهر پایدار
  • بخش دوم-کارا ساختن شهر ها و شهرکهایمان
  • بخش سوم:حد اکثر بهره وری از منابع شهری
  • بخش چهارم:جذب سرمایه گذاری
  • بخش پنجم:پایدار ساختن نوزایی شهری
  • حد اکثر بهره وری از منابع شهری
  • کیفیت طراحی
  • تکامل ایده ها
  • جمع بندی
  • منابع

دانلود پاورپوینت سمبل شناسی تعداد47اسلاید

دانلود پاورپوینت سمبل شناسی تعداد47اسلاید

دانلود پاورپوینت سمبل شناسی  تعداد47اسلاید

رزش های وجودی آب در ایران، تنها به جمع آوری و هدایت ، حفظ و ذخیره سازی ، تقلیل دهنده شرایط نامناسب اقلیمی و ارتقاء دهنده وجوه زیبایی شناختی بناء مربوط و معطوف نمی شود، بلکه به درونی ترین بخش طبیعت نیز باز می گردد.

این محرک، آدمی را به سوی فهم خصایص فیزیکی و ذهنی آب سوق می دهد تا دستمایه طراحی حوض ها، آب نماها، فواره ها و … شود.

این تحقیق در پی آن است تا از برخی وجوه ناپیدای حوض در معماری سنتی ایران رمزگشایی کرده و ظرفیت بیانی آن را به قضاوت اهل نظر بسپارد.

آب در فرهنگ معماری ایران، هیچگاه به شکل اتفاقی گسسته باقی نمی ماند و در انحصار زمان یا مکان مشخصی نیست و به مثابه عنصری ساده در طبیعت تجلی می یابد؛ لاکن درعین این سادگی، سرشار از پیچیدگی هایی است که بعضا اهل معنی به حکمت آن راه می یابند.

این پیچیدگی ها، معطوف به دامنه تأثیرگذاری فراوان آب است.

فهرست مطالب پاورپوینت :

مقدمه

عنصر آب

شکل حوض در معماری سنتی ایران

شکل حوض در معماری سنتی ایران

جایگاه آب در ایران باستان

حکمت ارزشی آب در فرهنگ و معماری ایران دوران اسلامی

مفهوم آب در معماری

نقش آب در شکل گیری و کمال معماری ایران

آب در قرآن مجید

جایگاه آب در آیین و ادیان

آب در اسلام

آب در معماری مساجد

حوض در باغ های ایرانی

باغ ارم شیراز

باغ چهلستون اصفهان

باغ فین کاشان

باغ شاهزاده کرمان

حوض در خانه های سنتی ایران

ناپایداری

نتیجه گیری 

منابع و مآخذ



دانلود پاورپوینت برندسازی شهری

دانلود پاورپوینت برندسازی شهری

دانلود پاورپوینت برندسازی شهری
توضیحات:
فایل پاورپوینت برند شهری ،در حجم 25 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.
 
بخشی از متن:
یکی از مفاهیمی که امروزه در مدیریت شهرها بکارگرفته می شود مفهوم برند شهری است. برند شهر به صورت روزافزونی به مثابه دارایی مهم در راستای توسعه شهر و همچنین ابزاری اثربخش به منظور تمایز، بهبود جایگاه و افزایش نفوذ و اعتبار شهر، انگاشته می شود.( 2009:520، shworth & Kavaratzis)جهانی سازی موجب تحرک جهانی منابع، سرمایه ها و انسان ها شده است. از این رو رقابت شهرها به منظور جلب توجه، تمرکز، سرمایه، کسب و کار، بازدیدکنندگان، استعدادها و رویدادهای مهم شدت یافته است. ایجاد برند شهری به مثابه یک ابزار راهبردی جهت ایجاد مزیت رقابتی یک شهر، به یک کنش مرسوم تبدیل شده است.
تا از این طریق تاریخ، کیفیت محل، شیوه زندگی، و فرهنگ تبلیغ شود و فرصت، قدرت یا نفوذ شهر در محیط رقابتی افزایش یابد.
Zhang & Xiaobin Zhao, 2009: 245 راهبرد دشوار برندسازی شهری ایجاد هویتی برای شهر است که از گسترهای از متغیرهای مفهومی نظیر تاریخ، مردم شناسی، اقتصاد، سیاست و خط مشی ها توسعه یافته است. یک شهر اغلب دارای پندارهای قابل شناسایی خاص یا ارزشهای درونی ادراک شده از ساکنان آن است. 
 
فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف و مفهوم
سیر تاریخی مطالعات برند شهر
میزگرد مباحث برند شهری
گزاره علمی و کاربردی
شاخصهای تاثیرگذار
اهداف
منابع و ماخذ
 
این فایل با فرمت پاورپوینت در 24 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

نحوه تعویض واشر رادیاتور پره ای

نحوه تعویض واشر رادیاتور پره ای



نحوه تعویض واشر رادیاتور پره ای

در این فایل چگونگی کار با آچار رادیاتور به صورت تصویری آورده شده است.برای تهیه آچار رادیاتور پره ای به سایت دیجی کالا رفته و در قسمت جست وجو عبارت داخل پرانتز را جست و جو کنید.((آچار کوبل رادیاتور کد 002))